fredag, oktober 15, 2010

Äntligen har jag fått min köksö...

Köksön är på plats!
Det är egen design och min pappa har snickrat och grejat på kvällarna. Har naturligtvis gjort detta i smyg för min man. Något roligt ska man väl ha!?

Det är plats för kokböcker, skålar, både vatten & vin...

Ena halvan är en huggkabbe och andra halvan en skifferbänk.

Korgar till folie, plastpåsar, handdukar och annat nyttigt.
Ska dölja alla småhål också, men jag måste vara säker på hyllornas placering först.

Helhetsbild. Åh vad nöjd jag är!

Egen skörd äpple i farmor Gretas gamla skål.

Ha det gôtt!
Kram Annika.




14 kommentarer:

  1. Va väl dä jä vesste...:) kanonbra blev dä du.... ska att set i verkligheta nôn da..... Kram o trivvla hälj... Annika

    SvaraRadera
  2. Blev jättebra! Kan tänka han blev förvånad :)

    SvaraRadera
  3. Vad duktiga ni varit ♥ Blev verkligen jättefint, och praktiskt :))
    Kram

    SvaraRadera
  4. ♥ kanon fint ☼
    Kram // Anneli

    SvaraRadera
  5. Snyggt alltså! Det blev ju jätte bra!
    Vad roligt att fixa i smyg!
    Här i Hälsingland har det varit lite snö på marken nu i två dagar. Och minusgrader på morronen!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  6. Ramlade in här av en slump... å fick syn på Din jättefina köksö! Ja hela köket är ju fint förstås! Förstår att Du är jättenöjd! Gott slut och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  7. superfint! funderar starkt på något liknande! vart har ni köpt materialet? MVH

    SvaraRadera
  8. Vad fint det blev!!

    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  9. Hallå där!
    Jag har en överraskning till dej !
    titta gärna in till mej !
    Lotta....

    SvaraRadera
  10. Så flott kjøkken du har:) Jeg skulle gjerne hatt en kjøkkenøy selv, men det passer ikke her. Fin blogg:)
    Her skinner solen og gir oss masse varme i dag.
    Ha en flott dag.
    Klem:))

    SvaraRadera
  11. Fy fan va ful o semsta bloggen jag lest

    SvaraRadera
  12. Åh, det blev superfint! :-)
    Kram
    Lina

    SvaraRadera
  13. Hej
    Verkligen snyggt gjort.
    Håller på att renovera köket och du gav mig lite tips nu:)
    Blir också nyfiken på vad det är för kakel på väggen och på bänkskivan på köksön.
    Anders

    SvaraRadera