måndag, december 29, 2008

Mellandagar

Barnen är ute och leker. Jag sitter här och försöker mig på blogger.
Har ju bloggat i snart 1 år, men med andra verktyg.

Maken tar ut den gamla oljetanken, så här inne luktar det diesel!
Undrar om jag får inreda i pannrummet också?
Jag har några jättebra idéer faktiskt. Jag tänker hyllor, rostfri ho,
grund garderob med skjutdörr... Troligen har han andra planer.

Apropå garderob. Här är en bild på garderoben i nya sängkammaren. Vi har beställt gammeldags luckor med glas och spröjs, av en lokal snickare. Innanför ska det vara tyg.

Fler bilder av sängkammaren, eftersom jag inte kunde flytta med den gamla bloggen.

Det mesta i sängkammaren kommer från mormor och morfar.

Jaha. Då har man knåpat ihop ett första inlägg med blogger.

Väldigt annorlunda än blogg.se kan jag konstatera, men det ska nog gå bra...

Ha det gôtt!

2 kommentarer:

  1. Välkommen.... är inne o snabbkollar lite för det trådlösa har lagt igen IGEN så nu måste jag ha sonens sladd..... inte lätt att komma emellan...:) Har du nåra funderingar är det bara att fråga.... låt väl bra eller... dataproffset har talat..:) ska ta o ändra din adress o så imorrn så jag hittar tebaks.... Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Velkommen til bloggspot!
    Herlig soverom du har!Høres ut som det blir kjempefin garderobe. Håper vi får se bilder når det er ferdig.
    Ha GODT NYTT ÅR!

    SvaraRadera