onsdag, april 22, 2009

Hemma i vardagen igen...

Lanzarote är känt för sina 300 vulkaner.
De finns överallt, men vi var självklart på utflykt i vulkanlandskapet också.
Då red vi kamel!

Vi bodde i Puerto Del Carmen.
En flera km lång sandstrand, med restauranger och barer.

Vi badade i både poolen och havet.
Det blåser otroligt på Lanzarote, så den fina, fina sanden,
förstörde våra bikinis. Vi hade sand i öronen och överallt.

Vi åt både inhemsk mat som tapas, musslor och bland annat italiensk mat.
Detta var en specialare som serverades med tomtebloss och brödlock.
3 sorters pasta inuti. Gott!
Men allt tar slut, även semestern...
Vi hade fin utsikt från flygplansfönstret på hemvägen.

Ska uppdatera min blogg oftare nu har jag bestämt. En gång i veckan åtminstonde.

Ha det gôtt!

Kram Annika.



7 kommentarer:

  1. Härliga bilder..... Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) Kanske finns fler som man kan få se nån dag... Kram

    SvaraRadera
  3. Jag förstår att det var en härlig avkoppling för hela familjen, fina bilder spec den från flygplanet.Kram Mor

    SvaraRadera
  4. Va härligt att sticka iväg och få lite sommar känsla...och så komma hem och ha hela sommaren kvar! Pasta rätten såg spännande ut! Välkommen hem önskar fru Ekeby!

    SvaraRadera
  5. Vilken fråga!!!!! Klart jag hänger på..... ja vi kan ta garagegrejen då.... så får du grônne litte te...:) hör av dig bara så tar jag stora plånboken med.....:) Kram Annika

    SvaraRadera
  6. åh vad mysigt! welcome back!

    och jag tycker du ska satsa på en gång per dag.

    SvaraRadera
  7. hej Annika, vilken underbar resa ni gjort. Ha det så gott i solen Kram/Ingela.

    SvaraRadera