tisdag, januari 13, 2009

Nytt år fullt av möjligheter!

Har haft mycket att göra nu ett tag.
Främst är det historian som gör att jag måste plugga, istället för annat.
Har prov ikväll, så då känns det nog lugnare efter det.
Jag har varit på ultraljud med min vän Malin.
Vi såg en liten bebis därinne, som vill ut i maj, får man tro.

Vi har inte städat ut julen än. Min gran är lika fin!
Men idag är det ju tjugondagknut.
Så jag antar att det börjar bli dags.

Ska bli skönt att få in ny frisk luft i huset.
Till helgen får vi nog göra ett ryck och städa!
Tulpaner i min Iitalla-vas ska det också bli.

Källsorteringen går ganska bra, behöver dock en kompost.
Promenaderna och ätandet går också över förväntan.
Alltså, promenaderna ökar och vikten minskar. Hi hi...

Undrar om krokusarna luras upp snart?

Bilden är från förra våren.

Ha det gôtt.

Annika.

5 kommentarer:

  1. Ja, jag längtar också efter tulpaner i min i Iiitalla.

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt när man är i fas och man gör det man tänkt sig och man ser resultaten!!!!!!! All cred till dig! Jag är inne på min andra bukett + några lökväxter jag inte vet vad de heter. knopparna sitter som på liljekonvalj men när de slog ut så liknade de vitsippor.

    SvaraRadera
  3. Höll på att missa dig... glömt ändra adressen i listan....) hö hör jä... promemader... tett inom da sö hänger jä mä...:) kRam Annika

    SvaraRadera
  4. är du nöjd med bytet? :)

    SvaraRadera
  5. Annika: Jä behöver promenadsällskap...

    Smäm: Nja. Sådär... Kanske byter tillbaka till blogg!? Hmm....

    SvaraRadera