söndag, oktober 18, 2009

Lyktor för höstmys...

Vad passar bättre att inhandla nu på hösten, än lyktor av olika slag?

Detta hjärta från Indiska passade bra i mitt sängkammarfönster.
Köpte två att hänga också, men de sparar jag till advent.

Ljuslampetterna i tenn köpte jag på loppis i somras.

Dessa lyktor kommer från Åhléns. De lyser så mysigt under höstkvällarna.
De hänger i vårt "hallrum", ett rum som går ihop med hallen...

Kudden till höger har min pôjk på 9 år gjort till mig!
Passar bra på kökssoffan när man myser.

Och så en garagebild såklart!
Det är ganska tätat nu och hängrännorna och vindskivorna är på plats.
Det är Handyman och min pappa som syns på bilden.

Ha det gôtt!
Kram Annika.



6 kommentarer:

  1. Hejsan svejsan Annika!
    Ljuslyktor kan man aldrig få för många av! Dom du hittat är både fina och snygga, och för att inte tala om ljuslampetterna - hel läckra!
    Men vilken duktig 9-åring! Kudden ser ju proffsigt gjord ut!
    Och garaget går framåt ser jag, sånt tar tid. Ha det bra från fru Ekeby.

    SvaraRadera
  2. Lyktor får man aldrig för många. Jättefint och ha många lite överallt. Så duktig sonen är som gjort en kudde, den är jättefin.
    Ha nu en bra vecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker kudde sonen gjort!

    Din lägenhet så så fin ut - visst är det nästan så man ångrar sig när man stylat till det.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Vilka fina lampetter, jag är oxå ute efter det. Vill ha nåra mellan pannrummet och tvättstugan. Ovanför det där bordet e fter Daniels mormor du vet... Kram min vän

    SvaraRadera
  5. En snabbtitt i reklamen.... snygga grejer du hittat till höstmyset...man kan aldrig få för många lyktor.... vi hörs.... ps.. tyget ha kommit.. ska tvätta imorrn.... jobbar tors-sön så vi får väl vänta lite.... Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Fina lyktor, jaa nu tänds det ljus varje kväll, mysigt.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera